Medlemsportal Medlemsfordele

Hos Danmarks Fiskeriforening får
du som medlem en lang række fordele

Fiskeri Tidende er Danmarks Fiskeriforenings medlemsblad – og fagtidsskrift for hele fiskerisektoren.

Fiskeri Tidende dækker både dansk fiskeri, EU-politik, dansk politik, biologi, teknik, økonomi, uddannelse med mere. Avisen har temaer om ”elektronik og kommunikation”, ”motor og brændstof” og ”nybygning, ombygning og reparation”, og laver desuden den officielle messeguide til Danfish i Aalborg.

Fiskeri Tidende er en “fusion” mellem to tidligere aviser “Dansk Fiskeritidende” og “Havfiskeren”, og har dermed tråde tilbage til slutningen af 1800-tallet.

Fiskeri Tidende udkommer hver dag på fiskeritidende.dk, samt hver 14. dag som trykt avis til danske fiskere, leverandører til fiskeriet, politikere i kommunerne, på
Christiansborg og i Bruxelles samt andre, der er interesserede i dansk fiskeri.

Pension

Danske fiskere har deres pensionsordning via Pension Danmark.

Ved teknik-spørgsmål / problemer kontakt:
Kundechef Hans Stougaard
Tlf. 33 74 80 74